Leeuweriksweide 183, 6708LH Wageningen
0317-843825
info@oyit.nl

Customer intimacy strategie

Voor Oyit® ligt de uitdaging in het verbeteren van het rendement van uw bedrijf door verschillende mogelijkheden aan te spreken; groei, efficiency, inkoop, kosten, productiviteit, enzovoort.
Kortom het realiseren van efficiency in alle bedrijfsprocessen.

Focus, visie, missie en strategie-doelstellingen staan daarbij centraal en worden vertaald naar een doelmatige marktbewerking.

Oyit® werkt volgens de customer intimacy strategie.
Concreet betekent dit, dat wij streven naar een intensieve relatie, met onze klanten zodat wij u hoogstaande service kunnen leveren op basis van eerlijke discussies.

De directie staat vaak alleen, en Oyit® biedt een klankbordfunctie op maat.
MKB bedrijven hebben (soms of tijdelijk) behoefte aan een gesprekspartner die hen bijstaat in het door-ontwikkelen van hun onderneming.
Aan iemand die neutraal in het verhaal staat en die met open ogen en een open oren de situatie in zich opneemt en mee helpt in het uitwerken van de problemen en uitdagingen.